2 thoughts on “Sotra Norway Evening

  1. Hei Anders,
    Takk for at du abonnerer på min blog. Ble litt skeptisk da jeg så alt om Linux, for det er jo mmange som er mer interessert i egen markedsføring enn å se bilder, men nå ser jeg jo at du fotograferer 🙂
    På min blogg kan du i øyeblikket seg over 4000 bilder fra Norge og nesten alle er i ‘full screen’.
    Men for å slippe å lete i blinde så vil jeg anbefale deg å ta opp det nyeste innlegget på bloggen.
    Helt i bunnen finner du alltid en returlink til min ‘INDEX’ og der er alt som er publisert listet alfabetisk under sine respektive fylker. Du kan også se hvor mange bilder som er inkludert i hvert innlegg og – hvilken fotograf som har gjort jobben! Lykke til!

    Like

Leave a Reply

